Morron pigg?

Idag, Måndag, klockan 12.00 sitter jag och borstar tänderna... och idag MÅSTE jag iväg och käpa julklappar fast jag vet inte äns om jag kmr att göra dt! Får ta och ringa Janina som skulle med annars så får jag ringa ngn annan...

ååh, sjukt jobbigt dt här med julklappar. man stressar så mkt bara. Även om jag bara ska köpa julklappar till:
* pappa
* mamma
* syrran
* sandra
* markus
* janina
* natta
(* vickan?)

Även om dt inte är så många personer så har jag bara 500 kr! kmr bli svårt att se till så att jag inte köper ngt för dyrt...
men aja får fortsätta att göra ordning mig och se om jag kan få tag i Janina.
Hadt alla<3


Kommentarer
Postat av: N E L L I

Tack så mycket, hhihi =D





vilken fin bild :*

2008-12-22 @ 14:53:27
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: anna

men oj jobbigt att ha så mkt kvar att köpa nu =/

2008-12-22 @ 15:05:27
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0