as blood runs black - in dying days

hello
nu känner jag igen att det var länge sedan jag var inne och skrev här. men allt har vart så upp och ner på sista tiden. det var vart mycket skratt, men även mycket tårar. på den sista tiden har det vart mycket kompisar, och känns som att jag inte sovit i min egen säng på riktigt länge, för det har blivigt att man sovit borta hos kompisar mycket. nu ska man äta snart, men lägger upp en låt som ni kan lyssna på.

p.s. för er som ver vem "krillebooi" på youtube är, så har jag precis vart i åsa där jag bor. FYFAN för den skabbiga fjortisen. ursäkta mig.


tackar jocke för denna låten!

Kommentarer
Postat av: andrea

vadå tårar? har det hänt nåt?

2009-07-20 @ 14:19:36
URL: http://lovethestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0