Drop Dead Clothing

"goodnight" everyone!
jag måste börja med att påpeka att, för att vara mig, är det grymt ovanligt att sätta sig vid datan klockan 01.11 precis efter att man kommit hem ifrån en bio. även om det egentligen är söndag nu så kommer jag ändå att säga idag. blir lättast så. så, idag/ikväll var jag och michael på bio. kan du gissa vilken vi såg?! jag tror faktiskt att du gissa fel. vi såg inte New Moon. jag är inte så överdrivet intresserad av Twillight. nej, vi såg faktiskt 2012! vet inte riktigt hur man ska bedömma filmen. i helhet gillar jag den, men det finns fortfarande massa saker som man skulle kunna klaga på, som tex mycket som nästan var för överdrivet osv. men jag vill inte vara kritsk, den va bra! och det var faktiskt även ganska intressant att se den med tanke på att man inte hade någon aning om hur den skulle sluta (iallafall inte jag)! så om ni frågar mig om ni ska se den eller inte, lär mitt svart bli: varför inte!?
jag skulle även vela tilllägga att jag även idag beställd Drop Dead kläder! sweet vill jag säga! (tröjor på bild)

imorron, söndag, blir det i stort sätt gitarr hela dagen. Dick kommer över imorron runt 3-4 och det brukar ju bli så att han stannar till runt 7-8. hehe, men det är ju bara trevligt vill jag säga.  




och ja, den sista tröjan köpte jag i herr-modell. den va snyggare i grå och ville ha den stor!
 


Kommentarer
Postat av: Malle Balle as coool

fan vad du skiver "vill jag säga"

2009-11-22 @ 09:31:33
URL: http://funnudity.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Låter mysigt, jag vet inte om jag vågar se den filmen.. Kommer säkert bli rädd. :o



Snygga tischor! =)



Sv: Oja, jag ska berätta, och tisdagen ska vi sannerligen prata om! :*

2009-11-22 @ 14:48:37
URL: http://morgonvind.devote.se
Postat av: [lisa bjernhagen]

Åååh, men nice clothes! är det från USA man beställer? :o



vi såg ju också 2012! håller med dig, känns inte som att man ska ha så mycket att klaga på men det blev nästan "för mycket" helt enkelt. men samtidigt, hur hade man kunnat göra filmen bättre? :p svårt det där.



sv: hahaha naw :D jag kan väl bli bi-sexuell för din skull då ;D hihi!

2009-11-22 @ 14:55:54
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: andrea

du ico michael? har jag missat nått?? Vi älskar twilight!

2009-11-24 @ 19:41:57
URL: http://thestyle.devote.se/
Postat av: j

sååå snygga ärom! :)

2009-11-29 @ 10:46:40
URL: http://currenttrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0