Bring me the Horizon @ Brew House 17 oktober

heey!
kom förbi här för att uppdatera lite. kan berätta att allt går fint i skolan! och sen så var jag ju såkler iväg på Bring me the Horizon i lördags (17 oktober) med Jessica och hennes kompis Martina. träffade även lite då och då andra som jag kände där, blev till och med förvånad över att träffa vissa där. men grymt underbart var det! fick många bilder, och lyckades även spela in en del. tror dock att jag kommer behålla dom här filmerna för mig själv, kanske att dom kommer upp på youtube någon gång och om det gör det lovar jag att lägga upp det här! jag har mycket att berätta om den kvällen men för att göra det kortfattat så kan man säga att jag kom upp på scenen, fick pussa Oliver Sykes på axeln och fick i stort sätt ligga på honom.


idag hade vi skolfota i skolan. awesome var det! det var inte dirket någon vanlig fotografering, nejnej. vi hade en privat fotograf där som tog snygga ensam bilder på oss! jag hade med mig gitarren och posade med den ;)

ikväll ska jag ta det lungt har jag nog bestämt. hade gärna hittat på något men ar haft huvudvärk hela dagen så tar nog det lungt ikväll och njuter av att det nu är höstlov <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv; SKITSNYGG är den. och jag vill tillbaka till den 17 oktober :( <333

2009-10-23 @ 18:57:44
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0