hm

ännu en dag utan att ha ngt att göra. jävlig seg helg /:  .aja får la göra ngt kul nästa bara!
nu får jag sitta och skriva på min novell som jag inte ens vet hur handligen ska fortsätta .. inte bra
men en bra sak är att låtan jag håller ¨på med nu på sidan av går blir bra (; kanske kan spla in den på datan sen idag med. Syn bara att jag inte vet hur man laddar upp sina låtan på myspace.. ngn som vet?
men får fortsätta på min jävla novell så att jag inte går IG i svenska.. Ha dt snyggingar! Puss!

Kommentarer
Postat av: N E L L I

Ja, jag är den skyldige, haha ;D



Man tackar så mkt :D hehe.

2008-10-19 @ 21:29:59
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: Anonym

hata noveller!

2008-10-20 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0