back from hell

Hellu!
Som ni kanske kan förstå med detta inlägg, så är jag hemma! Yes! Det är underbart! Hela tiden på sjukhuset modde jag bara illa av lukten och maten. Så nu när jag kommit hem känns allt redan bättre.

Jag kom hem igår runt 12.00, och hade då vart där sedan kl 06.00 på Tisdagen. Operatioen har gått bra, och som sagt så var det miljön på sjukhuset som fick mig att må dåligt, jag trivdes helt änkelt inte där. Spydda 4 gånger en natt, och nu när jag kommit hem ha illa måendet helt gått över :) det enda problemet har jag just nu är att jag går som om jag vore 80 år! Men jag lär gå normalt igen om 5 dagar eller så. Och just det, min frisyr är verkligen något speciellt efter några dagar på sjukhuset ;) 

Det jag mer hade tänk berätta är varför jag opererat mig, jag hade något så kallt "vatten-systa" på mina äggstockar. Det är väldigt vanligt balnd tjejer och inget farligt dirket, det enda som va läskigt var att den var fylld med 1 ½ Liter vatten! Alltså har jag gått runt med 1 ½ kilo extra på mig mage. Så det ska allt bli kul att få väga sig sen ;D

Vill tacka Malin, Sandra, Michael, Simon, Mamma, Pappa och farmor för att ha haft med sig fina saker till mig när dom hälsade på! Även till mer som har ringt mig och har kollat hur det vart med mig :) Jag hade egentligen velat ta kort på det jag fick, men jag känner mig inte så sugen på att gå upp, hämta kamran och ta kort på allt. Jag kollat häldre på TV i mitt täcke och myser ;)

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Men gud!! Söte :( nej vad hemskt. Och vad ont? skönt att du är hemma och det är bra igen iaf <3 care about you.



sv: tack, och saknar dig med!

2009-12-19 @ 16:04:56
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Jessica

oh maen, fyfan vad läskigt med SÅ mycket vatten :O skönt att allting gick bra iallafall :) vi får ses snart! <3

2009-12-19 @ 16:14:46
URL: http://byjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0