vad som har hänt, och vad som komma skall.

Hallou!
Här är man igen, för att återigen uppdatera er om vad som har hänt men även vad som kommer att hända. I Fredags hade vi clinic med Navid och Gudarna! Visst, inte min typ av musiksmak, men det var mycket bra! Vi hade även lucia uppvisning på Sience Park i Göteborg. (Film på det kan komma). I helgen nu var man i Göteborg hos Nicole och Elias. Det var riktigt kul! Men blev även chockad när jag vaknade upp halv 2 idag! Inte så likt mig om jag ska vara ärlig.

Nu kommer vi till vad som kommer att hända. Visst, jag brukar inte vara förbli och komma mycket här, men nu kommer jag faktiskt att ha en anledning. Det är nämligen så att redan imorron ska jag in till sjukhuset och ta massa provet och lite sådana saker, för att sedan på Tisdag opereras. Jag har tänkt berätta lite senare varför jag ska göra det.

Hoppas ni har det så bra så länge! Ni som har mitt mobil nummer får gärna höra av er där.

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Oj :o men söt-maria what i happening?!



sv. men tack supersuper SNYGGA :*

2009-12-14 @ 14:25:32
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0