Norma Jean - Robots 3 Humans 0

hey!
(jag är smått sur eftersom att detta får bli andra gången jag skriver detta inlägg för att något konstigt hände förut så att allt försvann... blä)

Jag känner mig faktiskt stolt! Igår handlade jag hela 4 julklappar! Och jag tror aldrig att jag vart så bra på att handla julklappar. Och på Onsdag fortsätter faktiskt mitt hanlande. Ikväll ska familjen iväg på sin årliga "middag" som vi har. Då åker några släcktingar iväg på restaurang och käkar lite. Det är även mormor som betalar allt! Fin mormor man kan ha va? :)

Jag vill även dela med mig två tips:

1. Mycket fint samlat på en och samma blogg.
2. Norma Jean - Robots 3 Humans 0


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: jaha okej :) jaså, nämen där ser man!

2009-12-06 @ 15:03:03
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Angela & Jennifer

Tack för din länk kära,

du får gärna ställa frågor eller skriva något till oss som du vill ha besvarat. Det är sånna fina läsare som dig som gör att vi vill fortsätta skriva. Prisa Gud! Kram

2009-12-06 @ 16:20:17
URL: http://kristendom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0