good comes whit bad?

heyhey! hur tar jag en snabb titt förbi här.

just nu vill jag bara skriva av mig lite, och av någon anledning säga hur läget är för mig just nu. inte så jätte kul vill jag säga. har en känsla av att allt kommer på samma gång. skola, känslor, läkaren och tandläkaren m.m.. med skolan känns det just som att jag almänt inte hinner med. jag tycker att veckorna går för fort och att jag inte hinner göra allt jag vill/ska göra. just nu har jag en hel bok att läsa ut, gitarrläxa + 3 andra låtar som jag ska lära mig tills på torsdag. sedan andra små saker. jag mår inte så bra av detta och vill gärna hinna vila, men om jag gör det mår jag bara ännu sämre av att jag inte får gjort något och blir mer stressad. det blir nästan som en ond cirkel. men känslor vill jag inte gå in så mycket på här direkt, men inom det är det mer bara frågor som jag vill ha svar på. men läkaren har jag precis fått reda på att jag kommer att opereras inom 4 veckor. jag har en sån kallad vatten systa i magen som ska tas bort. jag kan säga att jag är väldigt rädd inför detta. med tandläkaren är det så att jag den 1 december ska få tandstälning. inget jobbigt eller så egentligen, men det gör inte saker bättre dirket.

men trots allt denna skit kanske det finns lite ljus. fick idag veta att August Burns Red ska spela i Göteborg den 11 mars. i love you boys <3


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

åh! august burns red blir det för min del i i februari I think :D hihi



sv: aw, men tack snygging :* <3

2009-11-14 @ 12:50:42
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; HAHA jag sjöng också med ;D

2009-11-14 @ 16:24:36
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: malle

men då kan vi boka biljetter till dem då :D

2009-11-15 @ 12:45:12
URL: http://funnudity.blogg.se/
Postat av: Miranda

Å, tack Maria, du är vacker! =) Och din blogg är görfin. =)

2009-11-18 @ 21:15:53
URL: http://morgonvind.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0