i just say, UNDEROATH

heey!
tänkte bara medela innan jag dra igång att jag just nu sitter på toan och skriver. inte för att jag tror ni bryr er men man måste ju testa sig fram mde olika blogg plattser ;)

idag har det vart skola, som vanligt, och efter det blev man kvar lite i älskade Göteborg med Nicole, (hennes kille) Elias, Kikko, Adam och Gustav. även om vi inte gjorde något speciellt var det faktiskt mycket trevligt! imorron får man se vad som händer, men små planer om att det kanske blir Partille Rocken med Nicole och Adam.

det jag egentligen ville komma förbi för att säga vad att jag nyss fått höra ifrån Lisa att Underoath kommer till Stockholm den 24 mars! jag vill dit, jag ska dit! ska nu bara försöka fixa med mig någon. haha. det skulle ju bara bli den så perfekta födelsedags presenten! (då jag fyller år den 21 mars). jag älskar detta band, denna musik, och dessa killar så underbart mycket att jag fan kommer att börja gråta om jag inte lyckas komma dit! och en sak till som är underbar. vi fick i engelskan idag att skriva om våran favorit låt, tex vad dn handlar om, vad budskapet är och vad den betyder för än. jag valde såklart Underoath - Writing on the wall <3



Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

ååh, den där låten alltså <3 fyfan vad dom har bra låtar. vill verkligen verkligen ta mig dit också! känner dock att jag måste börja bli realistisk, jag har inte råd egentligen. och jag vill kunna ha råd med annat utöver resor hit och dit och spelningar. men ska göra allt, för jag vill så gärna :/

2009-11-27 @ 19:48:34
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Jessica

sv; ja, jag vill gärna testa det, för det är sjutk snyggt ;D får väl se hur det blir.



ja men absolut :D ska bara skaffa mig ett fritidskort först så att jag kan ta mig till gbg :)

2009-11-27 @ 20:06:52
URL: http://byjessica.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: jaha! oj det har jag kanske missat :o vart ska du resa? men precis... julklappar. också vill man väl kunna unna sig själv nånting utan att känna sig bunden till att spara järnet. det är fan svårt -.-

2009-11-27 @ 20:10:23
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: thank you :D ja jag är sjukt nöjd!



jaha okej, vad roligt :) haha men eller hur! det hade varit underbart xD

2009-11-29 @ 16:26:25
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0