jesus, i'm ready to come home

heey!
vill börja med att säga att det är kul att folk uppskattar min lilla klubb på facebook! men nu vill vi ju verkligen att dom kommer också. och meningen med allt är att bjuda in så många som möjligt och sena sicka detta till dom så att dom verkligen ser hur många som vill se dom! om vi skulle få upp till ett stort antal vet jag att vi kan lyckas, samma sak har nämligen en annan facebook gjort och lyckades mycket bra man jag säga. så om du är medlem, bjud in alla dina vänner, är du inte det, bli medlem!

idag har jag träffat kompisar som jag inte sett på länge. det var faktiskt trevligt! men bestämde att kvällen skulle bli hemma med mys! imorron ska det tydligen bli stor städning, och har även tänkt att lääsa mycket imorron. just nu läser jag män som hatar kvinnor, efter bara 66 sidor är den sjukt bra!


här har ni en bild där ni ser lite hur mitt hår är nu. blondare, eller hur?


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Åååh, du är jättefin i håret ju! :D kommenterade just på facebook, hihi



sv: ja ofc att jag ska :)

jaha okej, maybe so!

2009-10-25 @ 20:20:04
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: hihi, tack :*

2009-10-26 @ 11:20:31
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0