maybe God does not exist to you because you wount let Him show you

hejsan!
känner ni också att jag på något sätt börjar komma tillbaka till bloggen? känns skönt faktiskt! fast ett inlägg varje dag kan man nog inte tänka sig, haha. och sen är jag också jätte ledsen för att jag inte hinner kolla egenom allas nya inlägg.. blir så när man nästan aldrig är inne och kollar och helt plötsligt är det '100 olästa inlägg'.

igår vaknade jag upp hos amanda (sov hos henne) och åkte sedan ganska tidigt hem till mig för att hon skulle bli klippt av min syrra. efter det åkte hon hem, så jag passade på att spendera dagen framför datan och bara ta det lungt! på kvällen när jag satt ensam i mitt rum så bestämde jag mig för att sätta på The Passion of The Christ. Jag älskar filmen. visst, dom flesta säger "åh den är så hemsk" och jag kan inte säga något annat än att jag håller med. men jag ser den ju inte för att den är hemst, utan man får tänka budskapet med filmen. dom som bara ser denna film som 'hemsk' lär tycka att jag är dum i huvet när jag säger detta, men jag tycker att den är underbart vacker! och något kristen måste jag ju säga att jag är (även om jag inte beter mig som än, och även om jag inte tror på allt), så skulle jag ändå vela påstå att jag är lite kristen.

 


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv. tack sötis :D haha nja! jag ser fan hemsk ut... men det ska man väl göra xD

2009-10-28 @ 17:04:09
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv. haha nja, tror du fått något om bakfoten ;D men DU är snygg!

2009-10-28 @ 17:19:23
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: A&J

Vi håller med dig! Den är jätte vacker :)

2009-12-07 @ 10:22:41
URL: http://kristendom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0