rock n roll baby!


man känner sig lite tyvungen att uppdatera om detta. men jag har skaffat en egen dator! okej, dom flesta har redan det sen långt innan, men vi har haft en tillsammans i familjen. men igår så fick jag en egen liten, söt bärbar dator :) me happy!

jag har ju vart iväg ifrån bloggen nu. jag kommer nog inte vara här oftare efter detta, men jag kan ifall uppdatera er lite om vad dom hänt det sista! Båda dessa senaste helgerna har mest spenderats med Amanda och Timothy :) -fast igår var även Joakim med- det har vart mysigt vill jag säga! trivs verkligen bra med dom människorna! hade även studiedag Måndag-Tisdag nu då jag på Måndagen inte gjorde ett skit, och på tisdagen var just med Amanda, Tim och Jocke och kekade chokladbollar :D
just nu är jag själv hemma en Lördag, mmh kul, och kollar på Männ som hatar kvinnor. en film som jag verkligen tycker är bra! älskar den. även om den är riktigt hämsk. ne så nu får jag fortsätta kolla på filmen :)
ha dt bäst alla<3

in love? well, then i hope you feel it now..<3


Kommentarer
Postat av: malle balle supercool

e ni inopp igen?

2009-09-20 @ 16:06:43
URL: http://funnudity.blogg.se/
Postat av: andrea

jag tycker du ska blogga mer!!

2009-09-20 @ 17:39:50
URL: http://rainbowlipstick.blogspot.com
Postat av: [lisa bjernhagen]

fan vad kul med egen dator :D och kul att du trivs så bra! och filmen är förstås awesome :)



sv: åh men ingen fara sötis! tack =D

2009-09-26 @ 16:15:47
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0